ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ НА САЙТІ?

Скористайтеся навігацією сайту, щоб знайти необхідний товар. На сторінці товару виберіть необхідний розмір, після цього натисніть кнопку «До кошика» і далі «Перейти до кошика», або «Продовжити покупки». Редагуйте своє замовлення в кошику за допомогою кнопок «Видалити» чи «Перенести до обраного». Використовуйте накопичені бонуси, якщо маєте такі. Для оформлення замовлення натисніть на кнопку «Оформити замовлення». Далі заповніть всі необхідні дані, оберіть спосіб доставки та оплати і підтвердіть замовлення, натиснувши кнопку «Оформити замовлення».


ЧИ МОЖНА ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ЗА ТЕЛЕФОНОМ?

Оформити замовлення можна за номером 0800301033, менеджери інтернет-магазину допоможуть Вам з понеділка по неділю, з 10.00 до 19.00.


ЧИ НЕОБХІДНО РЕЄСТРУВАТИСЯ, ЩОБ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

На сайті SPAZIO.UA доступна функція «Купити в один клік». За допомогою цієї функції Ви можете оформити замовлення без реєстрації особистого кабінету. Для цього на сторінці товару виберіть необхідний розмір, натисніть на кнопку «Купити в один клік» та заповніть необхідні дані.


ЯКИМ ЧИНОМ ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕЗЕРВ ТОВАРУ?

Товар, що знаходиться в кошику, не резервується. Резерв товару відбувається лише після підтвердження замовлення менеджером інтернет-магазину (смс чи телефонний дзвінок). В періоди розпродажів (Sale) замовлення, оформлені способом самовивезення, є дійсним протягом 1 доби і не резервується за Вами автоматично, а комплектується по факту Вашого візиту до пункту самовивозу.


ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЩО МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ПРИЙНЯТО ДО ОПРАЦЮВАННЯ?

Після оформлення замовлення Ви отримаєте email-підтвердження про те, що замовлення прийнято до опрацювання. Після підтвердження наявності замовлених товарів в магазині, з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для узгодження необхідних деталей.


ЧИ МОЖУ Я СКАСУВАТИ АБО ВНЕСТИ ЗМІНИ В СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ?

Кожне замовлення готується до відправки максимально оперативно. Якщо Ви вирішили внести зміни чи скасувати замовлення, зв’яжіться з менеджерами інтернет-магазину за телефоном 0800301033 . На жаль, ми не завжди маємо змогу додати нові товари до укомплектованого замовлення, проте завжди готові допомогти Вам з оформленням нової покупки.


ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИЛИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Для сплати замовлення доступні наступні способи:

  • Оплата онлайн банківською карткою при оформленні замовлення на сайті

  • Готівкою чи банківською карткою кур’єру при отриманні (в межах м. Київ)

  • Післяплата (оплата при отриманні замовлення у відділенні компанії-перевізника Нова Пошта)


ЧИ МОЖУ Я ОПЛАТИТИ ОДНЕ ЗАМОВЛЕННЯ РІЗНИМИ СПОСОБАМИ? НАПРИКЛАД, ОДНУ ЧАСТИНУ – БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ, А ІНШУ – ГОТІВКОЮ?

Дана опція доступна для наших клієнтів. Деталі можна уточнити за номером 0800301033.


ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПІД ЧАС ОПЛАТИ БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ ВІДБУЛАСЯ ПОМИЛКА?

В такому випадку необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину SPAZIO.UA, зателефонувавши за номером 0800301033 з 10:00 до 19:00. Наші менеджери завжди раді допомогти Вам!


КОЛИ БУДЕ ВІДПРАВЛЕНО І ДОСТАВЛЕНО МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Відправка і доставка замовлень по Києву та Україні здійснюється протягом 1-2 робочих днів з моменту підтвердження.

Звертаємо Вашу увагу, що доставка деяких замовлень з розділу Outlet може займати до 5 робочих днів.

В періоди акцій та спеціальних пропозицій термін доставки може незначно змінюватись.


СКІЛЬКИ КОШТУЄ ДОСТАВКА?

Ми надаємо послугу безкоштовної кур’єрської доставки по Києву, а також на відділення компанії Нова Пошта в межах України. Адресна доставка кур’єром Нової Пошти в межах України сплачується покупцем за тарифами компанії-перевізника Нова Пошта.

Звертаємо Вашу увагу , що в період сезонних знижок та спеціальних пропозицій умови оплати доставки можуть бути змінені.


ЯК ДІЗНАТИСЯ СТАТУС МОГО ЗАМОВЛЕННЯ?

Статус замовлення можна дізнатися в підрозділі Історія замовлень в Особистому кабінеті.


ЧИ ДОСТУПНА В ВАШОМУ МАГАЗИНІ ФУНКЦІЯ САМОВИВЕЗЕННЯ?

Так, Ви можете забрати замовлення в магазині. Звертаємо Вашу увагу на те, що на сайті представлені товари з магазинів SPAZIO, NOSTALGIE та ELMA. Просимо Вас враховувати, в якому магазині знаходиться товар. Ця інформація розміщена на сторінці кожного товару.

Повний перелік адрес магазинів, а також графік їх роботи, можна знайти в розділі Наші магазини.


ЧИ МОЖЕ ІНША ЛЮДИНА ОТРИМАТИ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Так, для цього необхідно вказати її в якості отримувача замовлення в процесі оформлення.


ЧИ МОЖНА СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Так, Ви можете скасувати замовлення. Це можна зробити в розділі Історія замовлень в Особистому кабінеті, або звернувшись до менеджерів інтернет-магазину SPAZIO.UA, зателефонувавши за телефоном 0800301033.


ЯК ПОВЕРНУТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР?

Маючи при собі документ, що підтверджує факт покупки, Ви можете обміняти чи повернути невідповідний товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Товар повинен зберігати свій початковий вигляд, пломби та оригінальне пакування, не мати слідів носіння та використання.

Ми просимо Вас здійснити повернення протягом 10 днів після отримання замовлення, аби точно вкластися в необхідний термін та вчасно отримати повернення коштів.

Зв’яжіться з нами за телефоном 0800301033 та повідомте про повернення/обмін менеджера інтернет-магазину для подальшого вирішення Вашого питання.

В Києві обмін та повернення здійснюються в магазинах Spazio, Nostalgie та Elma.

По Україні обмін та повернення здійснюються за допомогою компанії-перевізника Нова Пошта.


В ЯКИЙ ТЕРМІН БУДЕ ПОВЕРНЕНО КОШТИ?

Повернення коштів залежить від способу оплати та може бути здійснено в термін від 1 до 5 робочих днів з моменту повернення товару в магазин.


ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПОВЕРНЕНИЙ ТОВАР НЕ ВІДПОВІДАЄ ОФОРМЛЕНОМУ ЗАМОВЛЕННЮ?

Повідомте про це менеджерів інтернет-магазину SPAZIO.UA, зателефонувавши за номером 0800301033. Ми викличемо кур’єра для повернення/обміну помилково доставленого замовлення (в межах м.Києва) чи відправимо повторно актуальне замовлення Новою Поштою (в межах України та м. Києва).


ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ ВІДПОВІДНИЙ РОЗМІР?

Щоб визначити необхідний розмір, скористайтеся, будь ласка, таблицею розмірів, що доступна на сторінці кожного товару. У випадку, якщо у Вас залишились питання чи сумніви, зверніться до менеджерів інтернет-магазину SPAZIO.UA, зателефонувавши за номером 0800301033.


ЩО ТАКЕ БОНУСНА ПРОГРАМА?

Бонусна програма – це нова програма лояльності, беручи участь в котрій, Ви отримуєте особливі привілеї та фіксовану суму кешбеку в результаті здійснення покупок згідно з умовами, передбаченими діючою програмою. Залежно від Вашого поточного статусу, Ви отримуєте різноманітні можливості.

Програма передбачає чотири статуси (рівні): Bronze, Silver, Gold і Platinum, в рамках яких створені спеціальні пропозиції та персональні акції. Беручи участь в них, а також здійснюючи покупки в магазинах нашої торговельної мережі, Ви отримуєте відповідну кількість бонусів.

Стати учасником Бонусної програми можна за допомогою одного із зручних для Вас способів:

В магазинах мережі. Для цього необхідно здійснити покупку та повідомити співробітнику на касі магазину номер свого телефону, підтвердити його за допомогою SMS-коду та надати необхідні особисті дані.

За допомогою мобільного додатку чи на сайті SPAZIO.UA або THEICON.UA самостійно пройти процедуру реєстрації та здійснити покупку товару.

Детальніше про Бонусну програму тут.


ЧИ ЗАХИЩЕНІ МОЇ ОСОБИСТІ ДАНІ?

Ми гарантуємо повну безпеку Ваших особистих даних. Якщо Ви маєте питання, будь ласка, ознайомтесь з Угодою користувача.


ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я НЕ ПАМ’ЯТАЮ ПАРОЛЬ?

Перейдіть до особистого кабінету і натисніть на посилання «Забули пароль?», потім введіть Ваш email і натисніть кнопку «Надіслати». Дані для зміни паролю Ви отримаєте на вказану адресу.

arrow