Клієнтам
ONLINE (ОПЛАТА НА САЙТІ)
Для оплати покупки ви будете перенаправлені на захищену платіжну сторінку Fondy для введення реквізитів вашої картки.
ГОТІВКОВИЙ РОЗРАХУНОК СТИЛІСТУ
Оплата здійснюється безпосередньо стилісту в момент доставки товару.
В свою чергу, ви отримуєте чек.
БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ СТИЛІСТУ
Картка не може бути передана для оплати замовлення третій особі.
Підпис на картці має збігатися з підписом Клієнта в паспорті (або іншому документі, що посвідчує особу).
Стиліст має право попросити надати документ, що посвідчує особу клієнта, якщо для проведення оплати не вводиться PIN-код.
ГОТІВКОЮ АБО БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ ПРИ САМОВИВОЗІ
Оплата здійснюється після перевірки та примірки товарів клієнтом.
Загальна сума до сплати проводиться за товарною накладною, у якій вказані речі, які клієнт хоче придбати.
Речі, за які не було внесено передоплати на сайті, зберігаються в пункті видачі замовлень 24 години. Якщо клієнт не забрав замовлення вчасно, воно анулюється.
Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його отримання, в момент передачі товару стилістом, а також після отримання — протягом 14 календарних днів.
КУР’ЄРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ SPAZIO
Доставка по Києву кур’єрською службою Spazio відбувається протягом 1-2 днів з моменту підтвердження замовлення менеджером. Отримання замовлення здійснюється в житлових та офісних приміщеннях.
УМОВИ ПРИМІРКИ
Ви можете приміряти речі з вашого замовлення в момент доставки та сплатити лише за ті товари, що підійшли вам.
Примірка може бути здійснена лише в приміщеннях, що допускають присутність стиліста-консультанта. Передача замовлення для примірки поза зоною бачення стиліста можлива лише після внесення оплати в розмірі 100% від вартості замовлення.
Наші менеджери обов’язково зв’яжуться з вами, щоб уточнити зручний для вас час доставки. За необхідності ви можете змінити дату чи адресу доставки, а також скасувати замовлення в будь-який час до приїзду стиліста.
ПО УКРАЇНІ
За допомогою наших партнерів «Нова Пошта», ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.
В середньому, доставка займає 1-3 дні після підтвердження замовлення. Термін зберігання замовлення на відділенні Нової Пошти – 4 календарних дні.
При оплаті замовлення післяплатою на суму понад 5000 грн потрібне пред’явлення паспорта.
При отриманні обов’язково перевіряйте кількість місць посилки (вказано в транспортній накладній), наявність всіх товарів у замовленні, а також їх зовнішній вигляд. У разі пошкодження упаковки, товарів або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання і оплати посилки, а також скласти акт (претензію) і обов’язково повідомити нам про те, що трапилося по телефону 0800301033.
Наші менеджери узгодять з вами дату та деталі відправлення.
Доставка здійснюється згідно з тарифами Нової Пошти (доставка та комісія за накладений платіж), оплату здійснює покупець.
В періоди акцій та спеціальних пропозицій терміни доставки можуть незначно змінюватися.
ПРАВИЛА
Обмін і повернення товару, що зберіг свій початковий товарний вигляд, ярлики, пломби та оригінальне пакування, а також при наявності документа, що підтверджує факт здійснення покупки, може бути здійснено протягом 14 календарних днів згідно з законодавством України.
Перш ніж відправити невідповідний товар Новою Поштою, будь ласка, заповніть Форму повернення, що знаходиться в Особистому кабінеті.
Просимо вас врахувати, що в разі повернення товару за допомогою Нової Пошти, пересилання по Україні займає 1-2 дні. Ми рекомендуємо здійснити повернення не пізніше, ніж через 10 днів після отримання замовлення, аби точно вкластися в необхідний термін і вчасно отримати повернення коштів.
Обмін і повернення товару здійснюється за рахунок покупця, згідно з тарифами Нової Пошти.
Товари, які не підлягають поверненню та обміну згідно з законодавством України:
- ювелірні вироби;
- спідня білизна;
- купальники;
- корсетні вироби;
- рукавички;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- парфуми.
Пильно просимо вас здійснювати примірку акуратно. У випадку, якщо річ вам не підійшла і ви передумали здійснювати покупку, не зривайте цінники та ярлики. Примірку взуття необхідно проводити на м’якій та чистій поверхні: підошва після примірки має залишитися неушкодженою. Взуття зі слідами вжитку й заломами до повернення не приймається. Товар має бути повернено разом з усім оригінальним пакуванням.
ПРОЦЕС
Якщо замовлення було доставлено кур’єрською службою SPAZIO, по Києву обмін та повернення здійснюється:
- кур’єрською службою Spazio – у випадку оплати pos-терміналом;
- в магазинах – у випадку оплати готівкою чи онлайн.
Якщо замовлення було відправлено Новою Поштою – обмін і повернення товару здійснюється у магазинах або за допомогою наших партнерів – «Нова Пошта». Відправлення здійснюється за рахунок покупця згідно з тарифами Нової Пошти.
ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ
Якщо за товар, що повертається, була надана попередня оплата online на сайті, повернення коштів здійснюється на картку, з якої пройшла оплата. Якщо товар був оплачений при отриманні (у відділенні Нової Пошти чи кур’єру Нової Пошти), повернення здійснюється на ту картку, яка вказана у заявці на повернення. Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок отримувача залежить від внутрішнього регламенту банка-отримувача і складає, як правило, від 1 до 5 банківських днів.
ПОВЕРНЕННЯ БОНУСІВ
Якщо ви оплатили покупку бонусами, то при її поверненні всі використані бонуси будуть повернені вам на рахунок.
Бонуси, які були нараховані за дану покупку, будуть списані з рахунку.
Замовлення можна оплатити на сайті за допомогою банківської картки чи бонусів, а також готівкою, банківською карткою, бонусами чи GIFT CARD під час отримання замовлення. Ви маєте можливість відразу перевірити та приміряти речі з вашого замовлення, а також відмовитися від тих, що вам не підійшли.
Замовлення, оформлені через самовивіз в періоди розпродажів (Sale), є дійсними протягом 1 доби і не резервуються за вами автоматично, а комплектуються по факту вашого візиту до пункту самовивозу.
Пункти самовивозу інтернет-магазинів розташовані за адресами:
-
Spazio. Київ, бул. Лесі Українки, 24. тел. +380442856305. Пн – Нд з 11:00 до 20:00.
-
Nostalgie. Київ, вул. Велика Васильківська, 77A. тел. +380445297190, Пн – Нд, з 11:00 до 20:00.
-
Elma. Київ, вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ "Олімпійський", 2-й поверх, бутик 2.1 тел. +380445902509, Пн – Нд, з 10:00 до 21:00.
Що таке Бонусна програма?
Бонусна програма – це нова програма лояльності, беручи участь в якій, ви отримуєте особливі привілеї та фіксовану суму кешбеку при здійсненні покупок згідно з умовами, передбачених діючою програмою. Залежно від вашого поточного статусу, ви отримуєте різноманітні можливості.
Програма передбачає чотири статуси (рівні): Bronze, Silver, Gold і Platinum, в рамках яких створені спеціальні пропозиції та персональні акції. Беручи участь в них, а також здійснюючи покупки в магазинах нашої торговельної мережі, ви отримуєте відповідну кількість бонусів.
Мережа магазинів:
Spazio. Київ, бул. Леси Украинки, 24, тел. +380442856305. Пн – Нд, с 11:00 до 20:00. www.spazio.ua
The Icon. Київ, вул. Велика Васильківська, 94, тел. +380442466008. Пн – Нд, с 11:00 до 20:00. www.theicon.ua
Nostalgie. Київ, вул. Велика Васильківська, 77а, тел. +380445297190. Пн – Нд, с 11:00 до 20:00. www.nostalgie.ua
Elma. Київ, вул. Велика Васильківська, 72, ТЦ "Олімпійський" 2-й поверх. Пн – Нд, с 10:00 до 21:00.
Як стати учасником Бонусної програми?
Стати учасником Бонусної програми можна за допомогою одного з зручних для вас способів:
- В магазинах мережі. Для цього необхідно здійснити покупку та повідомити співробітнику магазину на касі номер свого телефону, підтвердити його за допомогою SMS-коду та надати необхідні особисті дані.
- За допомогою мобільного додатку, або на сайті spazio.ua чи theicon.ua самостійно пройти процедуру реєстрації та здійснити покупку товару.
Bronze
Здійсніть покупку, щоб активувати статус Bronze.
Комплімент Bronze статусу
Вступаючи до програми, ви отримуєте кешбек 5% від суми кожної вашої покупки.
Отримавши статус Bronze, вас буде автоматично додано до нашої SMS-розсилки з новинами про розпродажі та спеціальні пропозиції.
Silver
Для переходу на рівень Silver, вам необхідно здійснити покупки на суму 30 000 грн.
Компліменти статусу Silver
При переході на рівень Silver ви отримуєте вітальний бонус у розмірі 500 бонусів.
Відсоток кешбеку від суми кожної покупки зростає до 7%.
Святковий бонус
До дня народження магазину, сайту та з приводу інших свят ви отримуєте збільшену суму кешбеку -10% на будь-яку покупку протягом 1 дня.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Бонус до дня народження
В якості привітального компліменту до дня народження ми даруємо вам 1000 бонусів.
Доступ до Private sale
Ви отримуєте ранній доступ до розпродажів, щоб встигнути вибрати краще одним з перших.
Ексклюзивні знижки
Використовуйте ексклюзивні знижки статусу Silver протягом всього року.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Gold
Для переходу на рівень Gold здійсніть покупки на суму вище 150 000 гривень.
Компліменти статусу Gold
При переході на рівень Gold ви отримуєте вітальний бонус у розмірі 1000 бонусів.
Відсоток кешбеку від суми кожної покупки зростає до 10%.
Святковий бонус
До дня народження магазину, сайту та з приводу інших свят ви отримуєте збільшену суму кешбеку -15% на будь-яку покупку протягом 1 дня.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Бонус до дня народження
В якості привітального компліменту до дня народження ми даруємо вам 2500 бонусів.
Доступ до Private sale
Ви отримуєте ранній доступ до розпродажів, щоб встигнути вибрати краще одним з перших.
Ексклюзивні знижки
Використовуйте ексклюзивні знижки статусу Gold протягом всього року.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Shopping Day
Додаткова знижка 10%* на весь товар один раз на рік в будь-який день на ваш вибір.
Привілеї
Вас буде запрошено на ексклюзивні закриті заходи від компанії.
Platinum
Для переходу на рівень Platinum здійсніть покупки на суму вище 300 000 гривень.
Компліменти статусу Platinum
При переході на рівень Platinum ви отримуєте вітальний бонус у розмірі 2500 бонусів.
Відсоток кешбеку від суми кожної покупки зростає до 15%.
*Святковий бонус
До дня народження магазину, сайту та з приводу інших свят ви отримуєте збільшену суму кешбеку -20% на будь-яку покупку протягом 1 дня.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Бонус до дня народження
В якості привітального компліменту до дня народження ми даруємо вам 5000 бонусів.
Доступ до Private sale
Ви отримуєте ранній доступ до розпродажів, щоб встигнути вибрати краще одним з перших.
Ексклюзивні знижки
Використовуйте ексклюзивні знижки статусу Platinum протягом всього року.
Детальну інформацію ми додатково повідомимо за допомогою push-сповіщення в додатку, SMS, а також на сайті магазину.
Shopping Day
Додаткова знижка 10%* на весь товар два рази на рік в будь-який день на ваш вибір.
Безкоштовна доставка
Ви отримуєте можливість безкоштовної доставки по всій Україні на відділення Нової Пошти. Звертаємо вашу увагу, що у випадку необхідності обміну чи повернення доставка буде здійснюватися за рахунок покупця.
Привілеї
Вас буде запрошено на ексклюзивні закриті заходи від компанії.
ЯК БУДЕ ВИКОРИСТАНО ІНФОМАЦІЮ, ВКАЗАНУ МНОЮ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ?
Ми будемо використовувати дану інформацію в наступних випадках:
- нарахування чи використання бонусів при покупці за номером мобільного телефону, вказаного при реєстрації
- коли в нас будуть цікаві новини та вигідні спеціальні пропозиції, про які ми захочемо вас сповістити
- під час прив’язки до акаунту нового номеру телефону в разі втрати старого
ХТО МОЖЕ СТАТИ УЧАСНИКОМ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ?
Стати учасником Бонусної програми може покупець віком від 16 років, що надав свою згоду на участь в програмі під час процедури реєстрації в ній.
ЩО ТАКЕ БОНУСИ, КЕШБЕК ТА СУМА НАКОПИЧЕННЯ?
Бонуси – це віртуальні гроші, які повертаються на ваш бонусний рахунок в особистому кабінеті у якості кешбеку.
1 бонус = 1 гривня.
Кешбек – це відсоток від суми вашої покупки, який буде повернено вам у вигляді бонусів в особистому кабінеті.
Сума накопичення – це загальна сума ваших покупок, сплачених лише готівкою чи за допомогою безготівкового розрахунку.
КОЛИ МЕНІ НАРАХУЮТЬ БОНУСИ ЗА ПОКУПКУ?
Бонуси нараховуються на 15-й день після дати покупки, сплаченої готівкою чи банківською карткою, у розмірі, що відповідає вашому поточному статусу.
ЗА КУПІВЛЮ ЯКИХ ТОВАРІВ НАРАХОВУЮТЬСЯ БОНУСИ?
Бонуси нараховуються за купівлю будь-яких товарів, сплачених готівкою чи банківською карткою. Бонуси також нараховуються при купівлі Подарункового сертифіката.
Компанія залишає за собою право виключати певні товари чи групи товарів.
Бонуси нараховуються на покупку товару зі знижкою до 40% в магазинах Spazio, Nostalgie и The Icon, а також зі знижкою до 80% в магазині Elma.
ЯКЩО Я МАЮ ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ, ЯК МЕНІ НАРАХОВУЮТЬСЯ БОНУСИ ПІД ЧАС ПОКУПКИ ТОВАРУ?
Під час покупки товару, вартість якого перевищує номінал сертифікату, відсоток кешбеку нараховуються на доплачену суму.
ЯКУ ЧАСТИНУ ПОКУПКИ Я МОЖУ ОПЛАТИЛИ БОНУСАМИ?
Ви можете сплатили бонусами як частину покупки, так і повну вартість товару.
Подарунковий сертифікат неможливо оплатити бонусами.
ЧИ МОЖНА ОБМІНЯТИ БОНУСИ НА ГОТІВКУ?
Ні, бонуси неможливо обміняти на готівку.
КОЛИ Я ЗМОЖУ ВИКОРИСТАТИ БОНУСИ В СВІЙ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ?
Під вітальним компліментом мається на увазі нарахування бонусів, що відповідають вашому статусу в день вашого народження. Нараховані таким чином бонуси згоряють через десять днів після вашого дня народження. Ви можете використати ці бонуси в зазначений термін.
ЩО ТАКЕ ЕКСКЛЮЗИВНІ ЗНИЖКИ?
Ексклюзивні знижки – це додаткові знижки на групи товарів чи спеціальну селекцію магазину.
ЩО ТАКЕ SHOPPING DAY?
Додаткова знижка 10% на весь товар один раз на рік для статусу Gold і два рази на рік для статусу Platinum в будь-який день на ваш вибір.
*Пропозиція Shopping Day та святковий бонус не діють на товари зі знижкою 40% та вище в магазинах Spazio, Nostalgie і The Icon, а також 80% і вище в магазині Elma.
ЯК ВИЗНАЧАЄТЬСЯ МІЙ СТАТУС В ПРОГРАМІ SPAZIO БОНУСНА ПРОГРАМА?
Ваш статус розраховується за загальною сумою покупок, здійснених за поточний період за допомогою Бонусної програми. Термін дії бонусів – 365 днів з моменту нарахування (у випадку, якщо вони не нараховані за акцією, яка передбачає інший термін).
Детальна інформація про рівні програми представлена тут.
Ви можете самостійно змінити налаштування сповіщень, які відправляє компанія електронною поштою, або у мобільному додатку.
* До дня народження магазину, сайту та з приводу інших свят ви отримуєте збільшену суму кешбеку на будь-яку покупку протягом 1 дня.
ЯК Я МОЖУ ОТРИМАТИ НОВИЙ СТАТУС В ПРОГРАМІ?
Відразу після здійснення покупки на необхідну суму, перехід на новий рівень відбудеться автоматично після здійснення останньої покупки. Бонуси нараховуються лише за оплачений (готівковим чи безготівковим розрахунком) товар через 15 днів.
Щоб отримати інформацію про привілеї та можливості вашого наявного статусу, вам необхідно активувати push-сповіщення в налаштуваннях вашого телефону, або самостійно ознайомитись з можливостями на сайті.
ПРОТЯГОМ ЯКОГО ПЕРІОДУ Я МОЖУ КОРИСТУВАТИСЯ ПЕРЕВАГАМИ СВОГО СТАТУСУ?
Після початку участі в програмі ваш статус Bronze, Silver і Gold активний протягом одного календарного року, статус Platinum зберігається протягом двох календарних років.
Якщо сума покупок протягом вказаного терміну відповідає 30 000 грн, то привілеї будуть продовжені ще на один період автоматично.
У випадку, коли ви не підтверджуєте свій статус після закінчення терміну, його буде знижено до попереднього рівня.
ЧИ МОЖУ Я ВІДМОВИТИСЯ ВІД УЧАСТІ В БОНУСНІЙ ПРОГРАМІ?
Якщо ви відмовляєтеся від участі в Бонусної програмі, ви втрачаєте статус, всi привілеї даного статусу і накопичені бонуси. З моменту видалення даних з системи, бонуси поверненню не підлягають. Якщо ви не бажаєте брати участь в Бонусної програмі, повідомте про це співробітникам в магазинах мережі або зателефонуйте в call center 0800301033.
Учасник Бонусної програми повинен забезпечити точність і актуальність вказаних в своєму акаунті контактних даних. Ми не несемо відповідальність за нарахування бонусів за Бонусною програмою у випадку надання некоректних чи неактуальних даних.
Дійсні Правила може бути змінено в односторонньому порядку, без попереднього сповіщення учасників Бонусної програми, шляхом розміщення відповідних змін на сайті.
Учасник Бонусної програми після проходження реєстрації за допомогою SMS підтверджує, що ознайомлений та згодний з правилами Бонусної програми та надає свою повну і безстрокову згоду на обробку та використання будь-яким чином своїх персональних даних, винятково з наступною метою:
- з метою реєстрації та ідентифікації Учасника Бонусної програми
- з метою відновлення паролю акаунту Учасника
- з маркетинговою метою, а саме: сповіщення Учасника за допомогою SMS, електронної пошти, соціальних мереж та ін. про ексклюзивні пропозиції для Учасника, акційні пропозиції та розпродажі, виконання аналізу ринку споживання товарів тощо
- з метою належного виконання договірних зобов’язань перед Учасником, зокрема зобов’язань з доставки Товару
- з метою виконання вимог законодавства України, зокрема законодавства про захист прав споживачів
Персональні дані Учасника підлягають захисту відповідно до Закону України «Про захист особистих даних».
Доступ до особистих даних Учасника надається лише уповноваженим співпрацівникам з вказаною вище метою, а також з метою забезпечення захисту та обробки інформації. Для захисту та конфіденційності вашої особистої інформації використовуються розумні технічні та організаційні засоби. За необхідності ми регулярно переглядаємо та поліпшуємо ці засоби для відображення законодавчих змін і/або вдосконалення технічних можливостей.
Учасник має право доступу до своїх особистих даних та їх перегляду, а також можливість звернутися з проханням виправити чи внести зміни в свої Особисті дані, видалити їх чи заблокувати.
Учасник Бонусної програми має право в будь-який час відкликати свою згоду на збір та обробку своїх особистих даних, повідомивши про це співробітників магазинів мережі чи, зателефонувавши в call center 0800301033. Відкликання Учасником згоди на збір та обробку особистих даних одночасно є відмовою від участі в Бонусній програмі. З моменту відкликання Учасником згоди на збір та обробку особистих даних, бонусна картка Учасника анулюється, а накопичені бонуси деактивуються.
ТЕРМІНИ
Подарунковий сертифікат (GIFT CARD) - матеріальний носій, виготовлений у формі картонної картки на пред’явника з індивідуальним порядковим номером і штрих-кодом, з вільним номіналом (від 3000 до 20000 гривень), що має індивідуальний ідентифікаційний номер, який підтверджує право Пред’явника Подарункового сертифіката на придбання товарів у Мережі магазинів у межах Номіналу.
Мережа магазинів:
Spazio. Київ, бул. Лесі Українки, 24, тел. +380442856305, Пн – Нд, с 11:00 до 20:00.
Nostalgie. Київ, вул. Велика Васильківська, 77а, тел. +380445297190, Пн – Нд, с 11:00 до 20:00.
The Icon. Киев, вул. Велика Васильківська, 94, тел. +380442466008, Пн – Нд, с 11:00 до 20:00.
Номінал - номінальна вартість Подарункового сертифіката, яка визначає мінімальну і максимальну межу вартості товарів, які пред’явник Подарункового сертифіката може придбати в Мережі магазинів.
Покупець - утримувач Подарункового сертифіката. Факт наявності Подарункового сертифіката у особи визначає власника Подарункового сертифіката.
Місце придбання товару - торгово-роздрібна мережа магазинів SPAZIO, THE ICON, NOSTALGIE.
Пред'явник - особа, що має Подарунковий сертифікат та має право вимоги надання товарів в Мережі магазинів для особистого, сімейного чи іншого використання, не пов’язаного з підприємницькою діяльність, на суму, встановлену лімітом (номіналом) подарункового сертифіката.
Купуючи Подарунковий сертифікат (GIFT CARD) і/або використовуючи його під час оплати покупки в Мережі магазинів, Пред’явник (Покупець) одночасно підтверджує, що ознайомився з дійсними Правилами використання подарункових сертифікатів та згоден з їх умовами.
Дійсні правила визначають умови придбання і використання подарункового сертифіката в магазинах SPAZIO, THE ICON, NOSTALGIE.
- 1. Подарунковий сертифікат надає його власнику право придбати товари на суму номіналу в Мережі магазинів.
- 2. Подарункові сертифікати приймаються також у випадку оформлення купівлі товару через інтернет-магазин (spazio.ua, theicon.ua) лише за умови оформлення доставки товару кур’єром по місту Києву.
- 3. Подарунковий сертифікат є дійсним протягом 1 (одного) року з моменту покупки. Дату покупки можна уточнити за номером: 0800301033
- 4. Термін дії Подарункового сертифіката не продовжується. Після закінчення терміну дії Подарунковий сертифікат вважається недійсним, грошові кошти Предʼявнику Подарункового сертифіката не повертаються. Невикористані протягом терміну дії Подарункові сертифікати анулюються.
- 5. Подарунковий сертифікат не підлягає поверненню або обміну на подарунковий сертифікат іншого номіналу. В разі втрати Подарунковий сертифікат не відновлюється.
- 6. При купівлі Подарункового сертифіката бонуси, що відповідають вашому статусу, будуть зараховані на бонусний рахунок, а вартість сертифікату зарахована до суми накопичення.
- 7. Якщо сума покупки є меншою від суми номіналу Подарункового сертифіката, різниця між вартістю покупки і номіналом Подарункового сертифіката не повертається.
- 8. Якщо сума покупки перевищує номінал Подарункового сертифіката, Предʼявник (Покупець) Подарункового сертифіката зобов’язаний сплатити різницю між вартістю обраного товару для покупки і номіналом Подарункового сертифіката готівкою чи карткою. За цією оплатою будуть нараховані бонуси.
- 9. Обмін товару, придбаного з використанням Подарункового сертифіката, виконується згідно з порядком і термінами, передбаченими дійсним законодавством України, з урахуванням особливостей, визначених дійсними Правилами.
- 10. Подарунковий сертифікат не підлягає обміну на грошовий еквівалент.
- 11. Подарунковий сертифікат є одноразовим, оскільки після оформлення покупки з використанням Подарункового сертифіката, він підлягає вилученню працівником Мережі магазинів.
- 12. Дійсні правила можуть бути змінені в односторонньому порядку, без попереднього повідомлення Предʼявників (Покупців) Подарункових сертифікатів, шляхом розміщення відповідних змін на сайті.
Вилучення Подарункового сертифіката з метою перевірки у випадку сумнівів щодо його автентичності:
- У випадку сумнівів представника Мережі магазинів щодо автентичності Подарункового сертифіката, останній підлягає негайному вилученню у Предʼявника з метою проведення його перевірки.
- За фактом вилучення Подарункового сертифіката Продавець складає акт із зазначенням паспортних даних Предʼявника.
- У випадку підтвердження сумнівів щодо автентичності Подарункового сертифіката, фальшивий сертифікат не повертається.
ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ПОДАРУНКОВОГО СЕРТИФІКАТА (VIRTUAL GIFT CARD)
- 1. Віртуальний Подарунковий сертифікат (VIRTUAL GIFT CARD або VGC) (далі – «Віртуальний сертифікат») має властивості попередньої оплати за товар, який у майбутньому дає можливість придбати товар в магазинах SPAZIO, THE ICON, NOSTALGIE та аутлет ELMA, а також на сайтах ітернет-магазинів spazio.ua, theicon.ua та в додатку для шопінгу Spazio на суму, що еквівалентна його номіналу. Номінал Віртуального сертифікату після його активації в порядку, визначеному цими Правилами, переводиться у бонуси (1 гривня дорівнює 1 бонусу), які зараховуються на бонусний рахунок у особистому кабінеті, розміщеному на сайтах spazio.ua, theicon.ua або у додатку для шопінгу Spazio, та можуть бути використані під час розрахунку за товар.
- 2. Бонуси, нараховані у зв’язку із придбанням Віртуального сертифікату, можуть бути використані під час придбання товарів в магазинах:
SPAZIO. Київ, бул. Лесі Українки, 24, тел. +380442856305, Пн – Нд, з 11:00 до 20:00.
THE ICON. Київ, вул. Велика Васильківська, 94, тел. +380442466008, Пн – Нд, з 11:00 до 20:00.
NOSTALGIE. Київ, вул. Велика Васильківська, 77а, тел. +380445297190, Пн – Нд, з 11:00 до 20:00.
ELMA. Київ, вул. Велика Васильківська, 72, тел. +380445902509, Пн – Нд, з с 11:00 до 20:00.
а також на сайтах ітернет-магазинів spazio.ua, theicon.ua та в додатку для шопінгу Spazio протягом строку дії бонусів, нарахованих у зв’язку Подарункового сертифіката.
- 3. Придбати Віртуальний сертифікат можливо шляхом безготівкового розрахунку лише на сайтах spazio.ua, theicon.ua та в додатку для шопінгу Spazio.
- 4. Номінал Віртуального сертифіката вказується в гривнях і дорівнює його вартості.
- 5. Для придбання Віртуального сертифікату необхідно перейти на сайтах spazio.ua, theicon.ua або у додатку для шопінгу Spazio на сторінку з покупкою сертифіката, обрати бажаний номінал, заповнити необхідні реквізити (ім’я відправника, ім’я отримувача, актуальну адресу електронної пошти, тощо) та підтвердити номер телефону отримувача. Після заповнення усіх обов’язкових реквізитів користувач буде перенаправлений на сторінку «Оплата». Після підтвердження оплати, користувач буде повідомлений про отримання Віртуального сертифіката шляхом направлення повідомлення на електрону пошту та смс на номер телефону, зазначені під час замовлення Віртуального сертифікату.
- 6. Для використання Віртуального сертифікату та нарахування відповідної кількості бонусів для здійснення покупок, Віртуальний сертифікат необхідно активувати у особистому кабінеті, розміщеному на сайті: spazio.ua, theicon.ua та в додатку для шопінгу Spazio.
- 7. Термін дії Бонусів, нарахованих у зв’язку із придбанням Віртуального сертифікату, становить 1 (один) рік з дати активації.
- 8. У разі, якщо протягом терміну дії Бонусів, нарахованих у зв’язку із придбанням Віртуального сертифікату, не буде реалізоване право на отримання товарів, такі бонуси анулюються з 00:00 годин дати, наступної за останнім днем терміну дії Бонусів.
- 9. У випадку, якщо вартість замовленого товару, більша, ніж сума бонусів, Покупець зобов’язується здійснити оплату різниці за товар, яка не покривається бонусами.
- 10. При придбанні Віртуального сертифікату особою, що одночасно є учасником Бонусної програми, кешбек не нараховується, а нараховується тільки сума накопичення.
- 11. Обмін і повернення товарів, придбаних з використанням Віртуального сертифікату, здійснюються в загальному порядку, передбаченому чинним законодавством України. Витрачені на такий товар бонуси повертаються на бонусний рахунок після відповідного опрацювання повернення товару.
- 12. Віртуальний сертифікат не підлягає поверненню та зворотному обміну на грошовий еквівалент.
- 13. У разі настання будь-яких обставин, які призвели до втрати інформації щодо Віртуального сертифікату (неправильне зазначення номеру телефону, електронної адреси, тощо), у зв’язку з чим активація Віртуального сертифікату стає неможливою, Віртуальний сертифікат відновленню не підлягає.
- 14. Придбання Віртуального сертифіката свідчить про ознайомлення та беззаперечну згоду власника Віртуального сертифіката з цими Правилами.
- 15. Використання Віртуального сертифіката свідчить про ознайомлення та згоду пред’явника останнього з цими Правилами.
- 16. Ці Правила можуть бути змінені в односторонньому порядку, без попереднього повідомлення покупців Віртуального сертифікату, шляхом розміщення відповідних змін на сайті.