Mykita

У 2003 році Моріц Крюгер, Філіп Хаффманс, Деніел Хаффманс і Гаральд Хочлінг заснували бренд Mykita. В основі марки лежить концепція орігамі: дизайнери і технологи збирають різні елементи, надаючи їм нову осмислену форму. Багато хто вважає, що Mykita це японський бренд – це відбувається через назву і концептуальний дизайн. Насправді, марка була відкрита в Берліні, а назва об'єднує в собі два слова: англійське my і kita, скорочення від kindergarten («дитячий садок» німецькою). Складно повірити, але перший офіс бренду, який на сьогоднішній день представлений в 60 країнах, дійсно знаходився в старому дитячому садку. У дизайнерів відразу ж було чітке розуміння того, яким повинен бути кінцевий результат, але всі підрядники відмовлялися від таких складних технологічних завдань. Тому команда навчилася виконувати всі виробничі процеси самостійно. Mykita випускають окуляри з шурупами без болтів, роблять аксесуари з пудри поліаміду і покривають оправи гумою, захищаючи вироби від подряпин. Працюючи над колекціями, дизайнери надихаються не тільки модою і культурою Берліна, але також використовують міждисциплінарні ресурси. Наприклад, команда відвідує медичні виставки, щоб підібрати там кращу сталь. Власне виробництво дає широкий майданчик для технологічних експериментів, а також забезпечує високу якість виробів – всі окуляри марки збираються вручну в Берліні. На відміну від більшості брендів, Mykita не випускає сезонні колекції. В даний момент у бренду є сім основних лінійок: тут можна знайти і окуляри в леопардовій оправі, і рожевого кольору авіатори, і футуристичні силуети. А аксесуари з колекції Mykita Mylon виконані з майлона з використанням 3D принтера. Кожен сезон бренд представляє нові моделі в тій чи іншій лінійці, а також створює колаборації, наприклад, з Ambush, Damir Doma або Maison Margiela. Засновники марки називають себе модерністами і експериментаторами, і експеримент виходить безперечно вдалим – за час існування бренд був відзначений десятками модних нагород не тільки в рідній Німеччині, але також в Азії та США. Міцні і легкі оправи, 100% захист від ультрафіолетових променів і самодостатній дизайн – приміряти кращі зразки окулярів Mykita можна в київському магазині Spazio.

Окуляри image 1 Окуляри image-hover 1
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 2 Окуляри image-hover 2
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 3 Окуляри image-hover 3
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 4 Окуляри image-hover 4
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 5 Окуляри image-hover 5
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 6 Окуляри image-hover 6
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 7 Окуляри image-hover 7
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 8 Окуляри image-hover 8
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 9 Окуляри image-hover 9
20 930 грн.  16 744 грн.
Окуляри image 10 Окуляри image-hover 10
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 11 Окуляри image-hover 11
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 12 Окуляри image-hover 12
23 230 грн.  18 584 грн.
Окуляри image 13 Окуляри image-hover 13
19 090 грн.  15 272 грн.
ОСТАННІЙ ЕКЗЕМПЛЯР: ONE SIZE
Окуляри image 14 Окуляри image-hover 14
22 540 грн.  18 032 грн.

Mykita

arrow

Ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи користування веб-сайтом, Ви надаєте свою згоду на їх використання.

Докладніше.