Mykita

У 2003 році Моріц Крюгер, Філіп Хаффманс, Деніел Хаффманс і Гаральд Хочлінг заснували бренд Mykita. В основі марки лежить концепція орігамі: дизайнери і технологи збирають різні елементи, надаючи їм нову осмислену форму. Багато хто вважає, що Mykita це японський бренд – це відбувається через назву і концептуальний дизайн. Насправді, марка була відкрита в Берліні, а назва об'єднує в собі два слова: англійське my і kita, скорочення від kindergarten («дитячий садок» німецькою). Складно повірити, але перший офіс бренду, який на сьогоднішній день представлений в 60 країнах, дійсно знаходився в старому дитячому садку. У дизайнерів відразу ж було чітке розуміння того, яким повинен бути кінцевий результат, але всі підрядники відмовлялися від таких складних технологічних завдань. Тому команда навчилася виконувати всі виробничі процеси самостійно. Mykita випускають окуляри з шурупами без болтів, роблять аксесуари з пудри поліаміду і покривають оправи гумою, захищаючи вироби від подряпин. Працюючи над колекціями, дизайнери надихаються не тільки модою і культурою Берліна, але також використовують міждисциплінарні ресурси. Наприклад, команда відвідує медичні виставки, щоб підібрати там кращу сталь. Власне виробництво дає широкий майданчик для технологічних експериментів, а також забезпечує високу якість виробів – всі окуляри марки збираються вручну в Берліні. На відміну від більшості брендів, Mykita не випускає сезонні колекції. В даний момент у бренду є сім основних лінійок: тут можна знайти і окуляри в леопардовій оправі, і рожевого кольору авіатори, і футуристичні силуети. А аксесуари з колекції Mykita Mylon виконані з майлона з використанням 3D принтера. Кожен сезон бренд представляє нові моделі в тій чи іншій лінійці, а також створює колаборації, наприклад, з Ambush, Damir Doma або Maison Margiela. Засновники марки називають себе модерністами і експериментаторами, і експеримент виходить безперечно вдалим – за час існування бренд був відзначений десятками модних нагород не тільки в рідній Німеччині, але також в Азії та США. Міцні і легкі оправи, 100% захист від ультрафіолетових променів і самодостатній дизайн – приміряти кращі зразки окулярів Mykita можна в київському магазині Spazio.

Окуляри image 1 Окуляри image-hover 1
20 160 грн.  17 136 грн.
Окуляри image 2 Окуляри image-hover 2
19 796 грн.  12 471 грн.
Окуляри image 3 Окуляри image-hover 3
18 382 грн.  11 580 грн.

Mykita

arrow