13 серпня

Totême. Персональна бездоганність

Історія скандинавського бренду Totême розпочалася зі стихійного лиха. Під час урагану Сенді шведська блогерка Елін Клінг вирішила поїхати з Нью-Йорку до Лос-Анджелесу, аби перечекати негоду. Вона мала 10 хвилин, аби зібратися в темній знеструмленій через стихію квартирі. «Я спитала себе, чому в мене є улюблені джинси та кашемірові светри, але немає ідеальної літньої сукні?», – згадує Клінг. Відповіддю на питання про нестачу необхідних якісних речей став бренд Totême, який дівчина заснувала через два роки.

Партнер Елін та колишній артдиректор Interview Карл Ліндмен є співзасновником і бренд-директором Totême. Поєднавши свої креативні зусилля у 2014 році, парі вдалося створити впізнаваний бренд жіночого одягу зі свіжим поглядом на скандинавську естетику. У 2017 році марка вперше взяла участь у Тижні моди у Стокгольмі. У 2019 році Totême випустив дебютну пару взуття, яка була розпродана в перший день релізу.

Засновники Totême Елін Клінг і Карл Ліндмен

«Наш бренд побудовано навколо ідеї уніформи для різноманітних випадків — це невелика кількість речей, яку можна стилізувати багатьма способами. Ми пропонуємо куровані колекції з ідеальними силуетами та кольоровою гамою замість того, аби випускати одну річ в п’яти кольорах. Такий підхід дуже співзвучний з ідеями простоти та мінімалізму», – розповідає Елін в інтерв’ю американському Forbes. Дизайнерка надихається сучасними жінками, Стокгольмом, де розташована студія бренду, а також творчістю місцевих митців.

Колекція Totême FW 21/22

Бренд відштовхується від концепції нордичної лаконічності, переосмислюючи її на користь динаміки сучасного життя. В асортименті Totême дійсно можна знайти одяг на будь-який випадок — від урочистих подій до повсякденних задач або відпустки, від романтичних суконь до кашемірових светрів, футболок з органічної бавовни або купальників. Totême робить ставку на інтелектуальну жіночність та чисті зрозумілі силуети, що не виходять з моди, а тому легко поєднуються з будь-якими речами. Більш вигадливі форми створюються завдяки драпуванням та об’єму, що додають луку м’якості чи, навпаки, зібраності.

Колекція Totême FW 19/20

Із самого початку Totême залишається вірним своїй ДНК — це створення якісних виробів, що виходять за межі мінливих трендів. Колекції бренду являють собою ретельно дібраний гардероб. Кожна річ у ньому займає своє місце, повністю виправдовуючи, а зазвичай і перевищуючи очікування. Таким чином Totême робить внесок у стійку моду. Бренд також бере участь у Swedish Textile Initiative for Climate Action, уважно добирає постачальників і підрядників та прагне втілювати sustainabile принципи на кожному етапі робочого процесу. Totême — це історія про усвідомлення власних стилістичних потреб та інвестицію у їх задоволення.

Колекція Totême SS 19

«Чи хотіла б я це вдягти?», – головне питання, яке ставить собі Елін, працюючи над кожною колекцією. Роузі Гантінгтон-Вайтлі, Дженніфер Лоуренс та інші модниці по всьому світу регулярно дають на нього ствердну відповідь.

Футболка
3 838 грн.  1 842 грн.
Джинси
8 716 грн.  4 184 грн.
Жакет
25 654 грн.  10 774 грн.
arrow