Ami. Ваш друг з Парижу
15 березня

Ami. Ваш друг з Парижу


Паризький бренд Ami створює комфортні речі з елегантним настроєм і елементами вишуканості – такі, що хочеться бачити у своєму гардеробі та вдягати кожного дня. Секрет в тому, що засновник бренду Александр Маттіуссі надихається справжністю та реальними людьми.


З французької назва Ami, що приховує в собі ініціали засновника, перекладається як «друг». Александр створює одяг, який хоче носити сам і який захочуть носити його друзі. «Це – речі для тих, хто прагне трохи нарядитися, виглядати елегантно і круто водночас», – розповідає Маттіуссі. Дизайнер каже, що не зацікавлений у штучній ідеальності. Натомість його цікавить реальність.



Колекція Ami Spring 2018 Menswear


Батьки – також постійне джерело натхнення для Александра. До 16 років його батько мріяв стати фотографом, але врешті решт став столяром. Маттіуссі, своєю чергою, мріяв стати танцівником – його першим захопленням був балет. Коли він поділився своїм прагненням з матір’ю, вона заохотила сина спробувати та втілити свою мрію, аби не шкодувати, як батько. Батьки підтримували всі творчі ініціативи сина, і досі відвідують кожен показ Ami. Щодо танців, ними Александр займався протягом 10 років, але після прослуховування в опері Гарньє зрозумів, що не хоче працювати в такому стресовому середовищі. При цьому він не перестав захоплюватися театральністю та костюмами, тож вирішив зайнятися модою.



Колекція Ami Spring 2019 Menswear


Александр вивчав дизайн чоловічого одягу в паризькій школі прикладних мистецтв Duperré. Отримані знання він застосував, працюючи в Dior, Givenchy та Marc Jacobs. Ці великі бренди дали Маттіуссі багато досвіду, але забагато напруження та недостатньо свободи. У 2011 році він вирішив заснувати власну марку, і вже через два роки був відзначений гран-прі ANDAM Fashion Awards. Бренд швидко отримав популярність, і не лише серед чоловіків, для яких створювалися перші колекції, але й серед жінок, що імплементували чоловічі речі Ami до свого гардероба. У 2017 Ami випустив першу жіночу колекцію Menswear for Women, а у 2019 запустив повноцінну жіночу лінію одягу та аксесуарів. Спочатку Александр експериментував з чоловічими дизайнами – светрами, сорочками, брюками – переробляючи їх силуети на більш фемінний лад. Але зараз в жіночій колекції бренду можна також знайти сукні з рюшами, спідниці та взуття на підборах. Все – в тому самому невимушеному паризькому стилі.


Париж також нескінченно надихає Маттіуссі. Створюючи колекції, дизайнер кожного разу запитує себе про те, яким є паризький стиль і як втілити дух міста в одязі. Відповіддю стають м’які светри вільних силуетів, класичні водолазки, зручні брючні костюми, блакитні джинси, сорочки стриманих кольорів та об’ємні худі. Дизайнер прагне, аби речі не лише були стильними ззовні та комфортними у використанні, але слугували роками. Для цього бренд добирає якісні переважно натуральні матеріали.



Колекція Ami Spring 2021 RTW


Аби спіймати настрій для творчості, Маттіуссі роздивляється роботи улюблених режисерів, митців і фотографів: Роберта Мепплторпа, Роберта Лонго, Юргена Теллера та інших. Але ще уважніше він дивиться на людей на вулицях – звичайних перехожих, для яких і створює одяг. Дизайнер слідкує за тим, аби все відбувалось природно: він не хоче навмисно масштабувати бренд чи збільшувати кількість магазинів Ami, відмовляється від діджитал-показів і навіть власноруч веде Instagram-сторінку Ami, аби комунікація з підписниками була максимально щирою.


Втім, фоловерів і клієнтів Ami некоректно називати просто підписниками чи покупцями. Скоріше, всі вони – друзі. І не уявні, а цілком реальні.

Підпишіться на розсилку
arrow