У 1970 році Серджіо Тегон вирішив залишити свою постійну роботу і заснувати власний бренд – цей крок був ризикованим, але він повністю себе виправдав. Через півстоліття бренд Seventy досі залишається сімейним. Сьогодні маркою керують троє дітей Серджіо: Франческа займається дизайном, Пеьрпаоло – менеджментом, а Джованна відповідає за продаж. Бренд фокусується на креативній складовій, якісних матеріалах і актуальних силуетах, передбачаючи тренди кожного сезону. Тому в колекціях Seventy завжди можна знайти речі до душі, будь це базові штани, сорочки і куртки або велюрові пуховики. Експресивний італійський стиль, елементи класики і принципи виробництва, перевірені часом, дизайнери бренду втілюють не тільки в колекціях Seventy, але і в другій лінії одягу 19.70 by Seventy, яка також представлена в київському магазині Spazio.


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy


Seventy