Filling Pieces

Випускник архітектурного факультету Гійом Філіберт з дитинства колекціонував кросівки відомих спортивних брендів, а згодом придбав першу пару від Dior. Але його спіткало розчарування – на вулицях Амстердама Гійом побачив ще десятки людей в таких же кросівках. Тоді Філіберт задумався над тим, щоб створити унікальну модель взуття, а потім і власний бренд – цю ідею дизайнер успішно здійснив у 2009 році. Уже у 2014 марка Гійома Filling Pieces отримала звання Best Breakthrough Brand за версією Hypebeast, а сьогодні кросівки бренду продаються більш ніж в 300 магазинах по всьому світу. Знайти свою пару унікальних чорно-білих та яскравих інноваційних снікерах, створену вручну у Португалії, ви можете у київському магазині Spazio.

arrow

Ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи користування веб-сайтом, Ви надаєте свою згоду на їх використання.

Докладніше.