У 2002 році менеджер гурту Daft Punk Жільда Лоек та архітектор Масе Курокай відкрили нішевий музичний лейбл Maison Kitsuné. Через три роки лейбл випустив першу чоловічу колекцію одягу, а згодом виріс у фешн-бренд з характерною естетикою та повноцінними колекціями для жінок і чоловіків. Maison Kitsuné — легка, еклектична, більш витончена варіація на тему вуличної та повсякденної моди. За легендою, лисиця — символ бренду, зашифрований в назві — здатна змінювати свою зовнішність. Так само й речі Maison Kitsuné заохочують до яскравих трансформацій комфортного гардероба, наповнюючи його кольором та знаковим анімалістичним лого.
Ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи користування веб-сайтом, Ви надаєте свою згоду на їх використання.