Mother Of Pearl

Лондонський бренд Mother of Pearl був заснований у 2002 році. Наразі його креативною директоркою є Емі Пауні, яка приділяє велику увагу темі sustainability. У 2017 році бренд переміг на конкурсі BFC/Vogue Designer Fashion Fund. На отриманий грант було створено колекцію No Frills, при виробництві якої Mother of Pearl активно враховує вплив на довкілля: це і використання органічних і натуральних матеріалів, і прозора логістика, і робота з етичними підрядниками, і багато інших факторів. Досвід, отриманий при роботі над No Frills, використовується і при створенні основної лінії одягу Mother of Pearl. Щодо дизайну, бренд завжди має свіжі ідеї для осучаснення класики. Лаконічні сорочки прикрашаються золотавими ґудзиками, костюми – принтами, а деталі крою перетворюють базові речі на цікаві предмети гардероба. Серед інших улюблених декоративних прийомів Mother of Pearl: драпування, структурованість ліній і, звісно ж, перли. Англійський бренд робить повсякденний одяг вишуканим, але від цього не менш комфортним і практичним – такі багатофункціональні речі часто стають у пригоді.

Сортувати
Новинка
Фільтр
Категорія
Колір
Розмір Одягу
Підпишіться на розсилку
arrow