Milly

Дизайнер Мішель Сміт знає все про тонкощі паризької моди. А ще вона відчуває динамічний нью-йоркський стиль і поєднує свої таланти, працюючи над власним брендом MILLY. У колекціях Сміт міксує класичні силуети і розкішні тканини з сучасними трендами, особливу увагу приділяючи спортивній естетиці. У результаті жіночий одяг MILLY виходить одночасно вишуканим і пустотливим, актуальним і поза часом. Перш ніж почати свою справу, Мішель Сміт вивчала ілюстрацію, а слідом і технології у моді. А практичні навички отримувала, будуючи кар'єру в Hermés, Louis Vuitton і Christian Dior Haute Couture. Провівши в епіцентрі паризької розкоші 3 роки, дизайнер повернулася до рідного міста Нью-Йорк і запустила власну марку, яка швидко стала успішною. Сьогодні серед клієнток MILLY значаться Бейонсе і Соланж Ноулз, Дженніфер Лопез, Емілі Блант і Емі Шумер. Секрет молодого бренду досить простий: його засновниця вміє поєднувати елегантність, тренди й комфорт не просто в одній колекції, а й часто в кожній речі. Наприклад, штани-палаццо скроєні за типом штанів для тренування, а лаконічні блузи схожі на толстовки. До того ж MILLY не виключає складний крій: у бренду можна знайти драпіровані сукні-сорочки, топи з незвичайними вирізами, асиметричні спідниці. Але навіть саму незвичайну і розкішну річ дизайнер підносить дивно невимушено і дає зрозуміти - в базовому гардеробі немає ніяких табу. Від колекцій MILLY в захваті не тільки знаменитості, а й баєри: бренд продається в найбільших універмагах і мультибрендових магазинах. Один з них - Spazio в Києві, де можна купити актуальні речі американського бренду.

Milly

arrow