Li-Ning

Бренд Li-Ning створено китайським атлетом і власником 106 золотих медалей Лі Ніном. Він заснував однойменну компанію у 1990 році, аби надати вітчизняним спортсменам бренд, одяг якого підходить для Олімпійських ігор. Проте популярність Li-Ning поширилася за межі локальних спортсменів та спортивної індустрії загалом – наразі лейбл є популярним в усьому світі. Це стало можливим завдяки поєднанню європейських елементів спортивного одягу з традиційними китайськими мотивами, завдяки високій якості та відкритості бренду до інновацій. У 2017 році Li-Ning запустив преміальну лінію одягу, покази якої проходять під час Тижнів моди в Парижі, а у 2019 розпочав колаборацію над лінією снікерів зі Стефано Пілаті, котрий раніше працював з Ermenegildo Zegna та Yves Saint Laurent. Бренд досі приділяє велику увагу атлетичній складовій, підтримуючи баскетболіста NBA Двейна Вейда, китайські та міжнародні команди з різноманітних видів спорту. Працюючи над колекціями, Лі Нін надихається дослідженням можливостей людського тіла та сучасних модних технологій. Результатом такої роботи стають розслаблені брюки, худі й кросівки з елементами колорблоку, яскравими деталями, графічними принтами та китайською символікою.

Li-Ning

arrow

Ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи користування веб-сайтом, Ви надаєте свою згоду на їх використання.

Докладніше.