14 жовтня

Tom Wood. Мінімалізм поза сезоном

Заснований у 2013 році бренд Tom Wood є одним з головних представників сучасного скандинавського мінімалізму. Функціональність, класика, якість та актуальність — такий вичерпний опис бренду дає його засновниця Мона Єнсен. Але ми хочемо розказати про Tom Wood трохи детальніше.

Перш ніж заснувати бренд, Мона вивчала економіку та працювала в маркетинговій агенції. Вечорами вона заглиблювалася у світ моди й інфлюенсерів в інтернеті, і у 2012 році задумала створити перший виріб — срібну каблучку-печатку. Для цього Мона відправилася в Тайланд, і після виготовлення дебютного взірця все було вирішено. У 2013 році Єнсен заснувала Tom Wood, який спершу пропонував лише срібні унісекс прикраси. Наступного року до бренду долучився чоловік Мони — Мортен Ісаксен, що наразі є CEO компанії. У 2016 році бренд випустив колекцію одягу ready-to-wear, а у 2018 представив лінію деніму.

Мортен Ісаксен і Мона Єнсен

«Працюючи над колекціями, ми фокусуємося на натуральних матеріалах і перевірених часом силуетах. Ми створюємо наші речі надовго — можливо, навіть не на одне покоління», — розповідає Мона. І справді, важко уявити епоху, в якій лаконічне пальто, класичний жакет або блакитні джинси могли б втратити актуальність. Окрім позачасових форм, бренд робить акцент на якість. Наприклад, уся лінія деніму виготовляється на італійських фабриках. Tom Wood також має окрему лінійку, що створюється з органічної сертифікованої бавовни. Загалом, бренд прагне зменшувати свій екослід, обираючи сталі стратегії та матеріали, забезпечуючи простежуваність виробництва та поступово впроваджуючи все більше sustainable практик.

Повертаючись до дизайну, головним джерелом натхнення Мона вважає природу. Єнсен зростала на маленькому острові на західному узбережжі Норвегії, і панорами, що вона спостерігала в дитинстві, досі мають великий вплив на її творчість. Не менший вплив чинить і місцева погода: «Ми живемо поблизу високих гір та глибоких океанів, стикаємося зі штормами, снігом, дощем. Це формує наше мислення і те, яким чином ми створюємо наші продукти. Я вірю, що наші рішення мають бути обґрунтованими, а речі — не просто гарними. Вони мають добре працювати». Мона наголошує, що скандинавський стиль життя є невіддільною частиною філософії бренду, і це простежується в практичності, що за замовчуванням притаманна кожній речі Tom Wood. До речі, саме ім’я Tom Wood є вигаданим — це персонаж, якого Мона вважає своїм креативним альтер его. Вона каже, що Том вміє розповідати історії, багато подорожує, швидко знаходить спільну мову з усіма, але видається трохи загадковим — в ньому втілюється образ бренду.

Єнсен радить пам’ятати, що стиль — це індивідуальне, і закликає не носити некомфортний одяг, адже це завжди помітно. Колекції Tom Wood— перевірений спосіб дослухатися до вищезгаданих порад. Бренд завжди пильнує, аби зручність та актуальність колекцій знаходилися в ідеальному балансі.

Підпишіться на розсилку
arrow