29 вересня

JUUN.J. Попереду класики

Зараз вже важко уявити південнокорейську моду без Juun.J — під різними назвами цей бренд існує понад 20 років. За цей час він точно визначився не лише з назвою, але й з естетикою та напрямком розвитку, в якому Juun.J постійно рухається.

Цей рух почався у 1998 році, коли дизайнер Юнг Вук Джун (Jung Wook Jun) заснував свій перший лейбл чоловічого одягу Lone Costume. За словами Юнга, він завжди знав, що стане дизайнером. Його батьки працювали в фешн-індустрії — в дитинстві Джун проводив багато часу в них на роботі, оточений швацькими машинами та тканинами, і не уявляв собі іншого майбутнього. Втім, батьки не дуже підтримували Юнга. Він вивчав красні мистецтва, а потім був призваний на обов’язкову військову службу.

Колекція Juun.J Fall 2018

Після армії Юнг вирішив таки втілити свою мрію в реальність. Дізнавшись, що в Сеулі відкривається французький модний інститут ESMOD, майбутній дизайнер не мав жодних вагань щодо вступу. Після випуску у 1992 році Джун почав працювати з модними брендами, серед яких Chiffon і Club Monaco. Через шість років дизайнер відкрив власний бренд, який швидко набув широкої популярності в Південній Кореї.

Колекція Juun.J Fall 2020

З бажанням вийти на міжнародний рівень з’явився і новий бренд — у 2007 році Lone Costume став Juun.J. Протягом трьох років, з 2009 до 2011, Juun.J отримував грант Samsung Fashion and Design Fund. Новий бренд швидко зарекомендував себе як перспективний. За регулярними показами на Paris Fashion Week настала черга Pitti Uomo — виставки чоловічої моди у Флоренції. У 2016 році Юнг Вук Джун став запрошеним гостем та першим корейським дизайнером-учасником за всю історію виставки. Наразі дизайнер входить до Федерації високої моди та прет-а-порте (FHCM).

Юнг Вук Джун працював над костюмами для фільму «Голодні ігри: У вогні» (2013) та сценічним вбранням Ріанни. Протягом 10 років бренд офіційно випускав лише чоловічий одяг, хоча жінки також його носили, а в кампейнах бренду знімалася модель Су Джу Пак. У 2017 році в колекції марки нарешті з’явилася окрема жіноча лінія.

Колекція Juun.J Fall 2021

Сам дизайнер визначає стиль лейблу як «вуличний тейлоринг» та «відхилення від класики». Юнг сміливо міксує лаконічні силуети, мілітарі елементи, деталі локального streetwear і майстерний тейлоринг в спільну точно вивірену естетику. Від трикотажу до мінімалістських костюмів і пальт, від курток з накладними кишенями до прямих брюк — кожна річ втілює концептуальний і функціональний підхід. І осінньо-зимова колекція не стала винятком. Виконана у стриманій кольоровій гаммі, вона пропонує пом’якшений дизайн мілітарі та посилені силуети. Колекція отримана назву Persona — це історія про натхнення, яке формує особистість. І про те, як виразно щоденний одяг може цю особистість транслювати.

Підпишіться на розсилку
arrow