1 квітня

By Far. Ностальгічна жіночність, на яку всі чекали


By Far був заснований у 2016 році, коли близнята Валентина Ігнатова та Сабіна Жошева і їх краща подруга Деніца Бумбарова вирішили винайти стильне, комфортне та доступне за ціною взуття – те, чого їм самим бракувало. Фешен-ентузіаст, що заповнює нішу власним продуктом – історії брендів часто починаються саме так. Але у випадку болгарського бренду By Far, продовження вийшло унікальним.

Перш ніж запустити бренд, сестри Сабіна та Валентина займалися бізнесом у сфері відновлювальної енергії, а Деніца була моделлю і вивчала історію мистецтв. Вони познайомилися у 2005, і відтоді стали найближчими подругами. Через десяток років Валентина одружувалася і не могла знайти потрібні туфлі для церемонії – майбутній чоловік заохотив її створити взуття власноруч. Незабаром з’явився By Far, названий на честь синів співзасновниць. Спочатку виробництво було доволі скромним. By Far працював з локальною сімейною фабрикою, а все взуття відшивав із deadstock-шкіри. Сьогодні бренд використовує ширшу лінію матеріалів і співпрацює з постачальниками, які також забезпечують шкірою будинок моди Celine.


Сумки Rachel у кольорах з колаборації By Far та HBXWM


Сабіна обіймає посаду CEO, Валентина відповідає за маркетинг, а Деніца займається дизайном. Подруги прагнули розробити елегантне взуття, яке легко носити вдень і вночі, не надто перевантажене дизайном, але цікаве. Креативна директорка Деніца надихається 90-ми та ранніми 2000-ми, стилем Софії Копполи та Каролін Бессетт-Кеннеді, а також власними снами. Одного разу дизайнерці наснилася Джейн Біркін, що подарувала їй пару своїх чоботів. Зранку Деніца точно пам’ятала всі деталі дизайну цих чоботів, і втілила їх в одній з колекцій By Far. Старі серіали – ще одне джерело натхнення для бренду. «Секс і місто» та «Друзі», а саме персонаж Рейчел, стали лейтмотивом для створення першої лінії сумок, яку бренд випустив в зимовій колекції 2018 року. Сумка-багет By Far під назвою Rachel дала поштовх новій хвилі популярності багетів, що триває і досі. Бренду вдається інтерпретувати вінтажні коди, додаючи їм сучасного вигляду.


Сумки Cush незабаром з'являться онлайн на spazio.ua


Говорячи про сучасні лейбли взуття, співзасновниці By Far зазначають, що індустрії не вистачає брендів під керівництвом жінок, які розуміли б, чого хочуть інші жінки. By Far – саме такий. Комфорт лишається незмінною рисою виробів, від однієї колекції до наступної. З іншим Деніца експериментує, зберігаючи впізнавану грайливу жіночність By Far. Фігурні підбори – один з найулюбленіших декоративних елементів бренду. Сабіна, Деніца та Валентина певні, що кожний підбор має власну індивідуальність і формує виразну пару взуття, навіть якщо інші деталі залишаються простими. Лінії, кольори та текстури – постійне поле для творчих пошуків, на якому Деніца відчуває себе дуже впевнено. Весняно-літню колекцію 2021 дизайнерка вигадувала з думками про прогулянки спекотним містом, про години на узбережжі, засмагу, вулиці Сен-Тропе та скандинавський мінімалізм. Все це поєдналося в силуетах сумок та взуття, виповнених у широкому спектрі кольорів: від базових білого та коричневого до лимонного та салатового. By Far пропонує «погратися» зі своїми виробами, обираючи необхідний колір сумки й силует мюлів, отримати насолоду від різноманіття варіантів дизайну, палітри та фактур.


By Far не просто створюють колекції, а задають настрій і збирають ціле ком’юніті дівчат, які його розділяють. Ці дівчата мають почуття гумору, цінують зручність, хочуть виглядати ефектно, але невимушено. До числа прихильниць бренду вже входять Кендалл Дженнер і Белла Гадід, Бейонсе та Мішель Обама. Естетика By Far виявилася саме тим, на що всі чекали.

Кадри з кампейну By Far SS 2020
Підпишіться на розсилку
arrow