17 листопада

ACNE STUDIOS. Щирий максималізм

«Я вважаю, що креативність не обмежується лише одним типом самопрояву — це багато аспектів, які складаються у єдине ціле», — зауважує засновник ACNE STUDIOS Джонні Йоханссон. Вочевидь, саме завдяки цьому підходу шведський бренд існує вже понад 20 років, і наразі є одним з найвпливовіших гравців у фешн-індустрії. Пропонуємо зануритися у всесвіт ACNE STUDIOS та ближче познайомитися з брендом, який ніколи не розчаровує.

Засновник Acne Studios Джонні Йоханссон Фото: CAMERA PRESS

Джонні Йоханссон з дитинства був оточений творчістю. Своїм першим модним спогадом він називає джинси матері. Маленькому Джонні не подобалися пропорції цих джинсів і особливо кишень — через кілька років майбутній дизайнер дасть цьому раду. Мати Йоханссона була мисткинею, а батько грав на гітарі. Джонні й сам планував стати музикантом. Завершивши старшу школу, він заснував рок-гурт Violet, в якому співав і грав на гітарі, займався сет-дизайном, добирав луки для виступів та створював постери — словом, був креативним директором.

У 1996 році Джонні співзаснував творчу формацію ACNE, натхнену «Фабрикою» Енді Воргола. Ця абревіатура розшифровується як Ambition to Create Novel Expression, тобто, «прагнення створити новітню виразність». Об’єднання працювало у напрямках реклами, музики, графічного дизайну та моди. Свій шлях у модну індустрію ACNE почав з деніму — у 1997 році було створено 100 пар синіх джинсів з червоною строчкою. Засновники подарували їх своїм друзям, знайомим та родичам. Цей реліз мав великий успіх, і вже у 1998 році бренд почав випускати повноцінні колекції, представлені в магазинах по всьому світу. ELLE та Vogue звернули увагу на молодий лейбл, підтримуючи його публікаціями. Згодом бренд взяв назву ACNE STUDIOS, підкресливши самостійність модного напрямку.

У 2005 році бренд запустив ACNE PAPER — журнал про мистецтво, культуру та моду, який виходить раз чи двічі на рік. А вже у 2006 році шляхи співзасновників ACNE Джонні Йоханссона і Томаса Скогінга розійшлися. ACNE STUDIOS та ACNE PAPER вийшли з творчої формації ACNE, яка, до речі, теж досі існує.

У 2008 році бренд випустив одну з найгучніших своїх колаборацій — разом з Lanvin, на чолі якого тоді стояв Альбер Ельбаз. ACNE STUDIOS також співпрацювали зі шведським брендом Fjällräven. Втім, більшість колаборацій бренду зосереджена на мистецтві. Кожного сезону ACNE STUDIOS залучає до роботи художників: керамістів, скульпторів, живописців та представників інших дисциплін, створюючи капсульні колекції на стику арту та моди. Часто це — молоді митці, не дуже відомі широкому загалу. Джонні Йоханссон каже, що не розділяє загального захоплення співпрацею з зірками та інфлюенсерами — такий напрямок видається йому дивним. Наприклад, свого часу бренд відмовився працювати з Каньє Вестом. Замість хайпових рішень ACNE STUDIOS дотримується напрямку вищезазначеної мультидисциплінарності та принципів щирості. Колекції бренду — це постійне протиставлення візуальних категорій. Серйозність зіштовхується з іронією, складні інтелектуальні речі — з простою базою. Все це поєднується загальним концептом, який завжди лишає простір для власних інтерпретацій.

Колекція Acne Studios Women's FW 21

Джонні Йоханссон не має класичної модної освіти — він вчиться на власному досвіді та помилках, на досвіді інших людей, знаходить рішення в мистецтві та шведському неокласицизмі. Він не зараховує бренд до «скандинавського мінімалізму», а напроти називає себе максималістом. Дійсно, ACNE STUDIOS пропонує максимум варіацій для втілення власного стилю, максимум комфорту та якості. Остання є частиною sustainable-політики бренду, а щорічні звіти про неї можна знайти у відкритому доступі. До того ж з 2008 року бренд є учасником організації Fair Wear Foundation, яка допомагає контролювати етичність умов праці на фабриках, з якими співпрацює ACNE STUDIOS.

Колекція Acne Studios Men's FW 21

ACNE STUDIOS не наслідує тренди, а встановлює їх. Вважається, що саме цей шведський бренд запустив тренд на millennial pink — пудрово-рожевий колір, що так полюбився мілленіалам. «Говорячи про моду, мені подобається слово ‘чесність’. Я прагну створювати сучасне і водночас особисте», — розмірковує Йоханссон. Чесно кажучи, осінньо-зимова колекція сповнена сучасних речей, які особисто ми вважаємо необхідними на цей сезон. Глянцеві пуховики та об’ємні дублянки для шведських й українських морозів, клітчасті сорочки з мазками фарби для розслабленого мистецького настрою, базові речі для основи образів і цікаві аксесуари для того, аби відполірувати лук своїм деталізованим стилем. ACNE STUDIOS дає безліч можливостей створити унікальні комбінації — актуальні, але персональні. Словом, від цього бренду завжди можна отримати максимум.

Перейти до жіночої колекції Acne Studios FW'21

Перейти до чоловічої колекції Acne Studios FW'21

Черевики
25 410 грн.  20 328 грн.
Пуховик
17 325 грн.  13 860 грн.
Пуховик
19 005 грн.  15 204 грн.
Светр
14 175 грн.  11 340 грн.
Шапка
6 090 грн.  4 872 грн.
Джинси
10 500 грн.  8 400 грн.
Сорочка
14 910 грн.  11 928 грн.
Сорочка
14 175 грн.  11 340 грн.
Сорочка
13 335 грн.  10 668 грн.
Сумка
5 250 грн.  4 200 грн.
Шарф
8 925 грн.  7 140 грн.
Футболка
6 510 грн.  5 208 грн.
Кеди
12 915 грн.  10 332 грн.
Черевики
17 325 грн.  13 860 грн.
Дублянка
92 925 грн.  74 340 грн.
arrow