8 липня

A Better Feeling. Окуляри, що захищають від сонця та посередності

Що спільного між музикою та сонцезахисними окулярами? Це — лондонський бренд A Better Feeling, заснований діджеєм Xander Ghost.

Ксандер народився в Каїрі, де увібрав культурну еклектику та робив перші кроки в музиці. Переїхавши до Лондону, він відчув себе більш вільно, отримав підтримку однодумців та вирішив спробувати сили у новій дисципліні. У 2018 році Ксандер відкрив бренд сонцезахисних окулярів A Better Feeling. «Пам’ятаю, як грав сет на одному івенті, і мої очі боліли від світла. Тоді я вигадав перший дизайн окулярів — 1EIGHTY — це модель з чотирма лінзами, що повністю охоплює периферійний зір», — пригадує Ксандер. Це – якщо коротко. Насправді ж, розробка однієї пари окулярів A Better Feeling може займати до кількох місяців. Робота починається з мудборду. Ксандер намагається уникати прямих референсів з окулярами — натомість він надихається архітектурою, дизайном інтер’єрів та особливо кухонь. Він працює в парі з головною дизайнеркою бренду Лілі Макс (Lily Max). Коли концепт готовий, вони моделюють 3D-прототипи й затверджують фінальну версію, виготовлення якої триває близька 90 днів.

Функціональність продукту завжди залишається у фокусі уваги A Better Feeling, а візуальні складові зазнають постійних змін. Бренд працює з естетикою ретро-футуризму та геометрією, поєднує бруталізм і грайливі елементи. Оправи створюються з ацетату, нейлону та неіржавної сталі, а певні моделі друкуються на 3D-принтері. Лінзи гарантують 100% захист від UV-променів. Ксандер прагне робити унікальний продукт, який захочеться надовго залишити у своїй колекції аксесуарів. За кілька років існування бренду окуляри A Better Feeling вже з’явилися в колекціях Біллі Айліш та Стіві Вандера.

A Better Feeling спеціалізується саме на сонцезахисних окулярах, але його вже не можна назвати монобрендом. Минулого літа марка випустила ароматизовану свічку, зараз працює над парфумами та окулярами для зору, а на початку 2022 обіцяє показати кросівки в колаборації з брендом, назва якого поки не оголошується. Ксандер створює не самі аксесуари, а окремий всесвіт — технологічний, креативний та вільний. Бренд пропонує дивитися на речі під новим кутом — напряму через окуляри, чи опосередковано через зйомки та кампейни, що транслюють естетику A Better Feeling.

«Я думаю, що стиль говорить за вас, перш ніж ви почнете розмовляти. Я вірю, що лук втілює особистість, і що настрій покращується, коли відчуваєш себе свіжим», — розмірковує Ксандер. Окуляри A Better Feeling — саме такий «промовистий» аксесуар, що фільтрує не лише сонячні промені, але й посередні образи.

Підпишіться на розсилку
arrow