Acronym

У 1994 році Ерролсон Г'ю і Мікаела Захенбахер заснували незалежну дизайн-агенцію Acronym. Маючи досвід з різними спортивними брендами, дизайнери вирішили, що час випускати власний одяг. У 2002 році Acronym показав перший реліз, у який, окрім куртки і сумки, входив компакт-диск. Бренд відразу позначив свою концептуальність і технологічність. Ерролсон наповнює вироби функціональними деталями, що дозволяють за секунду витягувати телефон з кишені в рукаві, носити навушники на магніті і вільно пересуватися. Технологічні матеріали, наприклад, GORE-TEX® Pro і мембранні тканини, відповідають за якість і аутдор-властивості одягу. Acronym — бренд для тих, хто активно живе сьогоденням, але вже дивиться у майбутнє.

Сортувати
Новинка
Фільтр
Підпишіться на розсилку
arrow