Rotate та Remain Birger Christensen. Повсякденний гламур і універсальна база
22 января

Rotate та Remain Birger Christensen. Повсякденний гламур і універсальна база



У 1869 році на вулиці Østergade, 38 у Копенгагені відкрилась невелика майстерня з ремонту хутрових виробів – Birger Christensen. Згодом марка і сама почала продавати хутро, а потім до асортименту додалися й інші бренди. Наразі Birger Christensen працює як мультибрендовий ретейлер – через 150 років магазин знаходиться за все тією ж адресою, і зберігає своє місце в моді. Новітня історія Birger Christensen почалася у 2017 році, коли головною виконавчою директоркою була призначена Деніз Крістенсен. Під її керівництвом було створено два бренди: Rotate Birger Christensen і Remain Birger Christensen.





Rotate присвячено яскравим речам, образам для вечірок і грайливому настрою. За дизайнерську складову відповідають інфлюенсерки, подруги та колишні стилістки Тора Валдімарс і Жанетт Медсен. Вони з дитинства цікавились модою, разом працювали в журналі Costume і завжди мріяли про власний бренд. Одного дня Тора і Жанетт вирішили, що прийшов час втілювати цю мрію в реальність. На той час вони обидві ще мали роботу в журналі, розвивали власні блоги та виховували дітей – вільного часу було обмаль, грошей бракувало, але бажання було сильнішим. Валдімарс і Медсен вже зібралися звернутися до друга по інвестиції, аж раптом отримали дзвінок від Деніз Крістенсен. Директорка Birger Christensen запросила інфлюенсерок долучитися до створення нового бренду і запитала, чи вони мають ідеї. Вони, звісно, мали.





У своїх інтерв'ю дизайнерки згадують про те, як важко бувало знайти одяг для вечірок чи інших яскравих подій: сукні були занадто дорогі, занадто довгі, недостатньо привабливі, погано скроєні. Тора і Жанетт втомилися від пошуку та вирішили власноруч створити ідеальну сукню: “Коротку, сексуальну і комфортну”. Бренд дебютував влітку 2018 на Тижні моди в Копенгагені. Інфлюенсерки не виступають проти базових речей, але вважають, що у деяких випадках можна дозволити собі трохи більше. Довжину міні вони компенсують об’ємними довгими рукавами, прості брюки забарвлюють яскравим принтом, а спокусливі ретро-силуети поєднують з останніми трендами. Речі прикрашені декоративними ґудзиками, всипані стразами, розшиті паєтками та візерунками – Rotate Birger Christensen автоматично створює піднесений настрій. Кожного сезону Тора і Жанетт створюють одяг для того, аби привертати увагу, розважатися та насолоджуватися власним виглядом.





Remain Birger Christensen відповідає за іншу складову гардероба – повсякденну. Бренд створено для того, аби полегшити вибір образів на кожен день. Лаконічні топи, спокійні сукні та брючні костюми швидко складуть ідеальну основу для луків “зайнятої жінки, яка цікавиться модою та живе у великому місті”, як каже Деніз. Remain пропонує твіст на повсякденний одяг, додаючи цікаві елементи до звичних речей. Наприклад, простий молочний топ має овальний виріз на спині, а біла футболка – підплічники. В колекціях бренду також присутні принти та яскрава шкіра, але база складає більшість асортименту. “Буває складно обрати функціональний аутфіт, який не лише личить тобі, але й додає відчуття розкоші до твого гардероба – за доступною ціною”, – розмірковує Крістенсен в інтерв’ю британському Evening Standard. Remain, відкритий влітку 2019 року, – бренд саме таких аутфітів.


Такі різні, на перший погляд, Rotate і Remain мають багато спільного: демократичні ціни, актуальний дизайн та якісні матеріали, завдяки яким речі служитимуть не один сезон. А ще, 150 років досвіду Birger Christensen, котрий тепер втілює власні модні історії.

Подпишитесь на рассылку
arrow