J.Lindeberg. Якості практичного дизайну
25 июня

J.Lindeberg. Якості практичного дизайну

Бренд J.Lindeberg можна назвати одним з найцікавіших явищ у шведській модній індустрії. Балансуючи на межі фешену та спорту, марка вже понад 20 років постачає у світ комфортний якісний одяг.

J.Lindeberg був заснований Йоганом Ліндебергом у 1996 році. Перш ніж створити власний бренд, Йоган працював міжнародним директором маркетингу Diesel, вигадуючи культові кампейни бренду. Відчувши брак простору для креативного розвитку, Ліндеберг вирішив заснувати власний іменний лейбл. Він прагнув подружити спорт і моду – знайти компроміс, в якому не доведеться поступатися функціональністю чи дизайном. Бренд відкрився з головними офісами одразу у двох містах — Нью-Йорку та Стокгольмі. Цікаво, що J.Lindeberg був одним з перших клієнтів Acne Studios, коли ACNE працював не як модний бренд, а як креативне агентство.

Колекція J.Lindeberg SS'21 Fashion

J.Lindeberg швидко звернув на себе увагу завдяки різноманіттю ідей, втілених у колекціях. Бред Пітт і Ештон Кутчер вдягали костюми бренду на червоні доріжки, а гольфіст Джеспер Парневик носив спортивний одяг J.Lindeberg. Бренд досі випускає окрему лінію одягу для гольфу, і тримає фокус на речах для активного способу життя. Марка також допомагає спортсменам, виступає спонсором спортивних змагань на кшталт Alpine Ski World Cup та створює одяг для катання на лижах.

У 2007 році Йоган покинув свою іменну марку, аби зосередитися на інших проєктах. Він відкрив консалтингове агентство, був креативним директором бренду Джастіна Тімберлейка, створив новий власний бренд і почав активно займатися фотографією. Втім, у 2016 році Ліндеберг повернувся до J.Lindeberg — тепер у ролі креативного консультанта, з новим досвідом та баченням. З 2017 року креативним директором бренду став Дженс Вернер, який раніше працював з Y-3 та іншими колабораціями adidas. «Для мене важливо зробити функціональний продукт, але я також хочу, аби він виглядав гарно, сучасно, та приносив користь не лише під час гри у гольф», – розмірковує Дженс в інтерв’ю американського Vogue. Речі J.Lindeberg дійсно поєднують в собі функціональність та естетику без нав’язливого дизайну. Це — той самий скандинавський мінімалізм, приправлений сучасними ідеями та практичними рішеннями.

Колекція J.Lindeberg SS'21 Golf

J.Lindeberg приділяє велику увагу аспекту sustainability. Бренд намагається скоротити використання ресурсів та мінімізувати свій вуглецевий слід, тяжіє до використання органічних матеріалів і ретельно добирає постачальників матеріалів тваринного походження, які дотримуються концепції «5 свобод». Контроль якості є ще одним кроком на шляху до екостійкості, адже речі J.Lindeberg слугують не один і не два сезони — вони розробляються, аби надовго залишитися у вашому гардеробі.

У фешен-лінійці бренду можна знайти тейлоринг у вигляді майстерно скроєних костюмів, повсякденні трикотажні вироби, розслаблені брюки з бавовняними футболками, худі чи легкими сорочками. Лук можна завершити за допомогою аксесуарів і взуття, які також виготовляє бренд. J.Lindeberg працює в площині стриманої кольорової палітри, повсякчас додаючи до неї авторські патерни та акцентні відтінки. Це одяг, створений для того, аби легко збирати комфортні поєднання, не витрачаючи зайвий час на обмірковування тонкощів. Вони вже обмірковані — мінімалістський підхід бренду стає універсальною базою для повсякденного стилю.

Подпишитесь на рассылку
arrow