BEVZA. Безпомилкова елегантність
5 октября

BEVZA. Безпомилкова елегантність

Колекції українського бренду Bevza демонструються на Тижні моди в Нью-Йорку, а одяг з них опиняється в гардеробах Емілі Ратаковськи, Дакоти Джонсон та сестер Хадід. Дизайнерка Світлана Бевза мріяла про такий успіх з дитинства і, здається, все тільки починається.

Вже у віці 4-5 років майбутня дизайнерка малювала перші ескізи та будинки моди — в буквальному сенсі будинки, в яких жили моделі з величезними гардеробами. Перш ніж проявитися у модній індустрії, Світлана отримала економічну освіту, але врешті решт вирішила здійснити свою мрію. У 2006 році вона заснувала бренд Bevza, а отримання другої вищої освіти — у Київському національному університеті технологій та дизайну — поєднувала з роботою над третьою колекцією. У 2013 році Бевза перемогла в номінації «Найкращий дизайнер жіночого одягу» на премії Best Fashion Awards, а через рік стала фіналісткою Vogue Talents.

Образи з колекції Bevza FW 19

Показ на десятиліття бренду вперше пройшов в рамках Mercedes-Benz Fashion Week Tbilisi, а з 2017 року Bevza можна побачити в розкладі New York Fashion Week. Світлана також була нагороджена преміями Elle Style Awards Ukraine у категорії «Дизайнер» (2018) та другою Best Fashion Awards в номінації «Найкращий дизайнер жіночого одягу» (2019).

«Найцікавіше — гратися з простими речами, надавати їм нового вигляду, зробити так, аби вони чіпляли погляд. Створити лаконічні чисті вироби, які б були екстраординарними та вишуканими — це серйозна задача», — розповідає Світлана Бевза в інтерв’ю виданню Flaunt. З сезону в сезон бренд відмінно справляється з цією задачею. Бевза навіть припускала, що має «синдром відмінниці». Можливо, це — одна з причин, чому колекції лейблу є такими безпомилковими. Ключовим елементом Bevza є біла сукня, що з’являється у кожній колекції у найрізноманітніших інтерпретаціях. А білий комбінезон Bevza став весільним вбранням акторки Софі Тернер.

Образи з колекції Bevza SS 21

Мінімалізм і його форми — основа естетики бренду. Іншим лейтмотивом є українська культурна спадщина. Світлана повсякчас звертається до епохи 90-х, пригадує гардероб своєї матері чи телешоу «Ритміка», співпрацює з брендом Nadiia Надії Шаповал, використовує колоски пшениці, що є візуальним символом України. Бренд також розвивається в напрямку сталості, працюючи з переробленим поліестером і денімом, органічною бавовною й коноплями та іншими екологічнішими матеріалами. Соціальна відповідальність є важливим аспектом для дизайнерки — наприклад, під час спалаху пандемії у 2020 році Світлана ініціювала пошиття захисних костюмів для медиків.

Образи з колекції Bevza FW 21

В колекції осінь-зима 2021 Bevza використовує силуети 70-х, віднаходячи лаконічність з тонкими акцентами. Одним з головних елементів колекції є балаклава, натхнена головним убором княгині Ольги. Окремої уваги заслуговує й шуба з органічних конопель — більш екологічна та актуальна альтернатива натуральному хутру. Зображення колосків з’являється у формі візерунків, вирізів і прикрас. Поєднання сили та м’якості, строгості та фемінних деталей — черговий приклад майстерності Bevza.

Подпишитесь на рассылку
arrow