Aeron. Концептуальна фемінність будапештського бренду
27 мая

Aeron. Концептуальна фемінність будапештського бренду

Угорська дизайнерка Естер Арон (Eszter Áron) народилася у 1981 році у династії кравців. Щобільше, її мати володіла текстильною крамницею. Естер з дитинства захоплювалася якісними ексклюзивними тканинами та особистим стилем матері, відвідувала виставки разом з нею та надихалася модою. Свій природний поклик до фешену, а також набутий досвід, Арон втілила у власному бренді Aeron, який відкрила у 2012 році.

Жінка – центр естетики бренду. У 2020 році відбувся ребрендинг Aeron – тепер лейбл пропонує оновлений погляд на фемінність. Це – витончена лаконічність та стриманість з елементами романтики. Aeron фокусується на класичному тейлорингу, доповнюючи його сучасними деталями. Так бренд створює колекції, в яких можна знайти одяг для будь-яких задач і для будь-якого віку. Естер власноруч розроблює ескізи, працюючи наодинці у своїй квартирі, а командна робота в студії допомагає дизайнерці трансформувати їх у колекції. Арон приділяє особливу увагу матеріалам, які знаходить в Японії та країнах Європи.

Студія та виробництво бренду розташовані в Будапешті. Aeron співпрацює з локальними фабриками, підтримуючи місцевих майстринь та угорську індустрію моди. Такий підхід не лише є частиною sustainable-філософії бренду, але й дозволяє Естер контролювати кожен процес. Марка також слідкує за своїм впливом на довкілля, намагаючись мінімізувати цей слід та кількість відходів виробництва. Команда Aeron складається переважно з жінок – це не випадковість, а свідома підтримка місцевого жіночого ком’юніті. Цікаво, що CEO бренду є однією з наймолодших CEO у фешн-індустрії у всьому світі – Vivien Laszloffy заступила на цю позицію у віці 24 років, і у 2017 році потрапила до списку Forbes «30 до 30».

Кожна колекція Aeron натхнена жіночою постаттю. Це може бути конкретна особистість, як то мати Естер або танцівниця Піна Бауш, чи збірний образ сучасної жінки. Так, весняно-літня колекція присвячена жінці сьогодення. Легкі сукні, топи, шорти та брюки складаються з чистих силуетів, оздоблених романтичними деталями та ненав’язливими фолк-мотивами. В колекції переважають невагомі текстуровані матеріали: льон, бавовна та віскоза. Лаконічна кольорова гама складається з молочного, пісочного та оливкового кольорів – універсальних літніх рішень. Мінімалістські сумки, прикрашені вузлами та ручками-ланцюжками, стають доповненням до повсякденних образів.

«Мої дизайни – особисті. Вони створені для того, аби надати впевненості та сили. Я прагну викликати відчуття невимушеної елегантності, збалансувати шик і гармонійність, перетворюючи кожен лук кожного дня на своєрідний стейтмент», – розповідає Естер. Підтвердження її слів можна знайти у весняно-літній колекції Aeron, що представлена в київському магазині Spazio.

Подпишитесь на рассылку
arrow